Végre megtudhatjuk a jövőt!

2009.02.03. 09:25

Tisztelt Hölgyek és Urak!

 

Elérkezett a blog indításának nagy pillanata, és el vagyok érzékenyülve. Ez egy olyan lehetőség az emberiség számára, amellyel most még nincs tisztában. Nem érti még az itt hamarosan felbukkanó lehetőségeket, képtelen felfogni, hogy a rettegésnek vége. Igen! Kijelenthetem hogy elérkezik a nyugalom, vagyis a biztos tudás időszaka.

Persze hogy féltünk eddig reggelente az elkövetkező óráktól, naptól, hiszen nem tudhattuk mi fog velünk történni. Eddig! Eddig Hölgyeim és Uraim, ez így is volt. De most a reményt, a tudást, a biztonságot hozza el az arra érdemesek életébe ez a csodálatos blog oldal, minden betűje arany.

Rossz a lehellete, furán néz a társa, a kutya sántít? A főnöke csípkedi a fenekét? Semmi sem véletlen. De hogy is tudnánk felkészülni az élet buktatóira ha nem lenne egy ilyen bölcs figyelmeztetés, egy biztos pont a rohanó világban - a Gonosz Pók.

A jövő tudományának záloga a lábai között várja hogy az események hálójából szőtt napi termést apró fehér tojások formájában feldolgozásra tojja ide a sarokba. Engem ért az a megtiszteltetés hogy a tojásokból az üzeneteket felvigyem erre a szerény felületre, és végre elérkezzen egy új korszak. A jövőd itt van! Most következik!

 

A Gonosz Pók szolgája

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gonoszpok.blog.hu/api/trackback/id/tr38919707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netharisnya 2009.02.03. 13:14:45

Nagyon tetszett a nyilasnak szánt szöveg. Pont küzdök. (Nyilas vagyok) A mérleg is tetszett (kedvesem az) Lesz még ilyen máskor is? Mert akkor jövök. Amúgy csak véletlenül pottyantam ide a C.C-ről. Na,megyek súlyzózni és közben ezt dúdolom:
Írjál nekem egy horoszkópot és én aszerint fogok majd élni!

gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.03. 17:36:41

Lesz bizony - így ránézésre a pók kétnaponta tojja ki a jövőjüket, Önnek is.
Várjon rá bizalommal. Rajtam nem fog múlni.
Dalolni és mozogni remek, ezt csak ajánlani tudom. Magam is dúdolok:

Fehéreket forgatok meg, a földön kiterítve fekszenek, én a tőröm keresem.

A GonoszPók szolgája
süti beállítások módosítása